lördag 23 juli 2011

Nik - the Klantarsle


Såhär såg Nik ut tidigare idag "jag råkade vurpa"..

Jag tänkte för mig själv "men vá bra att Vronkan kan plåstra om det ordentligt" men sen insåg jag att jag var ensam med barnen och måste göra det helt själv.. Fick ju iallafall veta att jag fortfarande avskyr blod och allt som kommer därtill.. Skräcken har fortfarande inte försvunnit.  Men något positivt kommer med allt negativt- Jag vet nu helt säkert att jag aldrig kommer behöva plugga i en helvetes massa onödiga år till läkare, för jag kommer ändå blir världens sämsta läkare/sjuksköterska som säkert svimmar varje gång man ska ta en spruta på någon! Så då kan vi sudda ut "läkare" från listan på alternativ om vad man möjligtvis ska bli någon gång i framtiden! 

/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar