torsdag 7 juli 2011

Spelkväll

Ikväll har vi haft en riktig spel kväll, hela familjen har spelat spel tillsammans. Efter att alla andra gått och lagt sig så fortsätter jag och Nora att spela ännu mer, runda efter runda haha jag förlorar gång på gång också.. 


Nu sitter vi i soffan med varsin data och klickar runt på olika sidor, kollar kläder och läser svenska bloggar- Nora läser för mig för att träna sin svenska, hon är hur söt som hest när hon läser på svenska! Jag har lovat henne att hjälpa att starta upp en blogg där hon kan skriva på svenska så att hon lär sig mer. Hon förstår all svenska, men hon tycker det ät lite jobbigt att läsa och skriva, så för att träna sig själv så tycker jag att det är en rätt bra idé faktiskt!


Nu ska jag vara lite mer social mot henne


Godnatt
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar