lördag 14 april 2012

17 month- 1 more to go


Everyday, it's a getting closer,
Going faster than a roller coaster,
Love like yours will surely come my way!

Bara 1 månad kvar nu (+ 9 extra dagar), 24 maj är jag färdig med mina 18 månader som au-pair!
- Torsdag 24 maj 16.55 säger vi bye bye L.A Aloha Hawaii -
Allra sjukast är nog att tiden bara har sprungit iväg fortare än fan hans mormor.. 
Och att, även om man såklart saknar alla där hemma emellanåt, så har jag inte haft någon som helst hemlängtan.
Att detta är det allra bästa jag någonsin gjort.
Detta är något jag aldrig kommer att glömma, kommer drömma mig tillbaka till just dessa dagarna med ett leende på läpparna!
Borta bra, men hemma kommer alltid vara bäst, men jag har också fått mig att andra hem, eller nej jag menar ett tredje hem (ishallen har ju varit mitt andra hem sen jag var 5 år), L.A är mitt tredje hem.
/Em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar