torsdag 5 april 2012

Updates from L.A

Och då var ledigheten slut och det känns som att den knappt hann börja innan den var över.. I söndags hängde jag mer Sara & Lara, vi käkade middag på Chilis och jag älskar deras mat oooch efterrätterna också för den delen. Efter det gick vi hem till Lara och dog i hennes soffa. I måndags för det 24-års kalas hos Josse. Hennes bror som är här på besök fyllde år, så hennes föräldrar fixade as god mat Cheesecake (från Cheesecake Factory såklart) plus alkoholhaltiga drycker, så det slutade med att jag sov hos Josse. I tisdags drog jag och Lara, väldigt spontant, ner till New Port Beach och hängde och avslutade kvällen med CPK (California Pizza Kitchen) och sen The Hunger Games..
Idag har jag och Nora vart nere i Venice och cyklat runt  längs stranden och lunchat på Earth Café och inhandlat påskegg, godis och korgar. 


Det är väl mer eller mindre vad jag har gjort i veckan. Har dock inga bilder just nu, men det kommer nog upp snart!
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar