måndag 9 april 2012

Söndagsångest


Idag fastnade jag en timme extra på gymmet för att dom visade konståknings VM på TV, så jag blev inspirerad och tog tillfälle i akt och stretchade ut hela kroppen ordentligt. Insåg också hur pinsamt stel jag lyckats bli sen jag slutade med konståkning... 

I fredags åkte jag till Josse och spelade lite beerpong, för tanken var att vi skulle upp tidigt i lördags morse för att träna och hinna komma till stranden vid 11-tiden.. Meeen vi var lite väl trötta för att gå ur sängen, så vi snoosade 30 min mer än vad vi räknat med, segade lite, tränade en snabbis, och var inte på stranden förens kl 1. Kvällen spenderades framför TV:n King vs Sharks.

Nu är det verkligen slut på ledigheten. I morgon är det back to school för barnen.. Men jag tror nog att jag överlever 6 veckor till faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar