torsdag 12 april 2012

Taggad är bara förnamnet

I morgon drar Nik, Sam och resten av grabbarna till Coachella. Nästa torsdag är det min tur! Nik och sina vänner (till och med en som är influgen från Sverige enbart för Coachella) har taggat hela veckan och det smittar av sig om man säger så! Sam har några biljetter över från Traktor så Vronkan kanske också ska dit nästa helg. Läste att Steve Angello och Isabel Adrian fått sin lilla bebis nu, så jag hoppas verkligen att han kommer spela båda fredagarna, annars blir det ju inte riktigt samma sak.. Elin och tjejerna har fixat tält och grejjer nu återstår bara alkoholen, bilen och min egen packning.. Vafan packar man för tre dagars festival i öknen?! Kläder som är svindyra kan ju vara rätt så bra att plocka undan (bara en tanke), annars då, varma kläder/kalla kläder, täcke eller sovsäck? Jag hatar dock sovsäck, känner mig som en stoppad falukorv när man ligger i dem.. Tips någon??! 
Det här kommer bli huuuuuur bra som helst!

31°C är ju hyffsat okej om man säger så, men på en festival i öknen? mjaaa.. Jag har en känsla av att det kan vara lite väl varmt för att hoppa runt i?! Men så länge det inte är snöblandat regn, nollgradit eller hagel så är jagjävligt nöjd.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar