torsdag 19 april 2012

Coachella, vad är det?!

Behöver jag ens säga vad jag ska köra i morgon??! Men för er som inte har alla hästar hemma, eller er där hissen inte går hela vägen upp, ... Coachella är USAs största musikfestival och i morgon vid lunchtid laddar vi bilen och kör plattan i matten, och musiken på högsta volymen föööööööööör...
Viii ska på Coachella festivalen!!


Ni fattar att jag är taggad till tuuuusen va?!


Dårarna får stanna hemma.
Tårarna får stanna hemma.
Det brinner i mitt hjärta.
Det brinner i min själ.
Vi ska på COACHELLAfestivalen,jag ska skrika mig hes och vara full och galen.
Älska i leran och på baja-majanska jag skita ut alla mina bekymmer.
Sugen på adrenalin?
Jag har lite över.
Vill du ha en endorfin?
Jag har fler än jag behöver.





(Jaaa mamma och pappa, jag lovar att vara försiktig!)
Men som pappa brukar säga; "Gör inget som jag inte hade gjort" och jag antar att det gäller även denna gången??!  Såå jag tror nog att helgen blir rätt galen!... 
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar