måndag 14 maj 2012

Avundsjuk på småbarn!!

Igår kväll åkte jag och Lara hem till Sarah för att bada jacuzzi vilket var väldigt efterlängtat efter helgen. Inte nog med att hela hennes hus (värdfamiljs hus) var hur fint/mysigt som helst och hade pool och jacuzzi, så hade barnen så sjuukt coola rum så jag var tvungen att ta kort! Sophias rum är så flickigt och sött så det finns inte, medan Alexanders rum är så coolt så jag dog (han är hockeyspelare och älskar Rangers, så jag klickade rätt bra med honom och hans pappa framför TV när Kings/Pheonix spelade igår). Tänk att ha en värdfamilj där både Pappan och grabben spelar hockey typ varje dag och lite spontant över helgen bara bokar en biljett för att åka över och kolla på Rangers för dom hade inget bättre för sig, går på alla kings matcher osv.. Jaa jag är nog lite avundsjuk på Sarah (och hon tycker inte ens om hockey haha)


Bilder från öknen kommr nog ikväll eller senare i veckan. 
Idag går jag in i min sista fulla arbetsvecka... På måndag kommer Stoffer!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar