fredag 18 maj 2012

Packa pappas kappsäck!

Igår kväll kl.8 (han har läggdags kl.9) kommer Tompa in i mitt rum och frågar efter mitt recept på min "swedish chocolate cake", vilket är vanlig kladdkaka! En timme senare kommer han in med världens godast kladdkaka, den var t.om godare än min! Snacka om att jag var imponerad! Han städade dessutom undan efter sig själv för första gången på ett och ett halvt år Haha ☺lite stolt blir man ju! När han sen straffade han mig imorse med att önska macaroner och bacon till lunch i skolan, vilket betyder att jag måste laga det 6.30 på morgonen... Var jag mindre stolt över honom!



Idag har jag tagit fram resväskorna och börjat packa.. Det är as svårt att Veta vad som ska med till Hawaii och sen på roadtippen.. Vill ju ha med mig allt, men det blir ju lite svårt.. Packningen hade vart hundra ggr lättare ifall jag åkte direkt hem, men så bli det inte tack och lov! Nu är det läggdags!
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar