måndag 7 maj 2012

Igår kväll tog jag Tompa och Spncer på bio, vi såg Marvel´s the Avengers, påminner lite om Transformers, men den var riktigt bra! (Christoffer du kommer nog gilla den). Jag hade inte sett trailern, så jag trodde det skulle vara någon töntig barnfilm, men till min stora förvåning så var den alls som jag trodde!

I morse kom Tompa in och väckte mig och ville åka iväg och käka frukost på ett ställe här i Topanga, Vronkan är ingen frukostmänniska så jag Tom & Nik åkte dit. Tom hade världens största och tjockaste amerikanska pannkaka någonsin, md jordgubbar och grädde + en choklad smoothie på det, jag rodde han skull explodera efteråt! Sen lämnade vi av Nik hemma, plockade upp Tall och Nora och åkte till Calabasas pool och där har vi nu spenderat dagen. 
Sam komprecis hem från San Francisco så nu blir det BBQ här hemma i kvällssolen och en Corona på det!
Önskar att livet inte var så jobbigt.. haha

/Em. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar