tisdag 15 maj 2012

Från kaos till organiserat kaos på en timme!

Idag fick jag ett ryck och tömde min garderob även om jag egentligen inte hade tänkt börja packa förens i morgon (onsdag) eller på torsdag.. När allt väl kom fram, så blev jag förvånad över hur mycket saker jag faktiskt hade, trodde att jag hade kanske hälften utav vad jag faktiskt hade! Lara kom förbi och hjälpte mig sortera lite, har ännu inte bestämt om allt ska med eller inte. Men Lara har redan fått med sig lite saker, tror det får bli en större rensning när jag kommer hem med allt jag har där hemma också, för om jag minns rätt så är fortfarande min garderob där hemma rätt så full!

Kaaaaooos
Är tre resväskor tillräckligt??!
Efter en timmes plock, fick vi äntligen lite ordning på kaoset
18 par skor är jätte nödvändigt, eftersom att jag har typ 40 till där hemma?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar