söndag 6 maj 2012

Igår hade en lastbil vält på Topanga Canyon så hela 27an var avstängd från 1pm-7pm, vilket innebar att jag fick köra världens omväg, men det gjorde faktiskt inte mig något för jag hade redan suttit i smeten i 2 timme, så en halvtimme eller en timme mer eller mindre spelar väl ingen roll? Istället passade jag på att njuta av vägen genom bergen hem. Het stört hur fint det är allra högt upp i Topanga (dessutom kör jag ju Sams Audi A3 denna veckan med skinnsäten, taklucka och liite bättre högtalare än vad min Toyota har). Något som jag verkligen kommer sakna när jag kommer hem är att kunna köra längsmed havet tills du själv får nog och även alla aller utav palmer. 

Nog om det.. I torsdags kväll hängde jag och Lara på the Commons och chillade. I fredags var jag ledig, men jag hjälpte Vronkan på morgonen iallafall för jag vill spendera så mycket tid som möjligt med barnen innan jag drar! Efter det stack jag till gymmet, vidare in till Hollywood och träffade Elin en sväng, sen mmötte jag upp Nygel för en lunch och sen mötte jag upp Lara och såg "Think like a man" och jävlar vilken rolig film! Värd att se!

Klockan 7 i morse stod Tom och Spencer i köket och gjorde pannkaker (tänk er röran i köket= inte kul att vakna till en lördag morgon). Sen har jag vart ute med Nora hela dagen och shoppat till henne. Släppte precis av henne på nagelsalongen med en kompis för dom ska på bar mitzvah ikväll.
Nu ska jag på bio med Tompa och hans kompis!
/Em. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar