fredag 4 maj 2012

Gimmie gimmie gimmie a man after midnight

Won't somebody help me chase these shadows away
Gimmie gimmie gimmie a man after midnight

Take me through the darkness to the break of the day




asså seriöööst.. Dessa skorna vill jag ha, gärna igår.. Såg dom i lördags på Beverly Center och då kostade dom 110 $ (och 30%på det- aaaas bra tänkte jag, klappat och klart) men dom hade bara strl. 8 kvar och jag behöver 7,5 eller kanske t.om. 7.. Nu hittade jag dom på nätet och då kostar dom helt plötsligt 208$ + frakt.. kändes ju mindre värt att beställa då.. + att jag har inget amerikanskt konto längre, så kan inte beställa.. sug på den Emelie... Mindre glad, men ikväll ska jag förhoppningsvis på Think like a man med Lara, så då blir jag nog glad igen, i allafall gladare för stunden!
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar