lördag 26 november 2011

Black friday

Och då var Thanksgiving-helegn över. Gårdagen spenderades hemma hos oss med Familjen Larsson + Fredrik och Farmor. Vi åt massa mat, alldeles för mycket mat.. Men gott var det! Efter det åkte jag hem till Lara och sen åkte vi till The Oaks mall för att starta rea shoppingen. Mallet öppnade 24.00 och 23.00 stod vi i kö för att det skulle öppna. 
Det blev en lagom mängd shopping. Lite julklappar, ett par jeans, en höst/vinterjacka, mjukisbyxor, en skjorta och lite annat. Allt som jag köpte var det 50% på- hur bra är inte det då?! Älskar att shoppa billigt, men egentligen hatar jag rea för det är så himla jobbigt att shoppa när kläderna hänger huller om buller och när det är så mycket kläder på stängerna så man inte ens kan ta ner ett plagg. Men Black Friday är nog det värsta jag varit med om, i en affär stod vi i kö till kassan i en och en halvtimme (?!) Hur stört är inte det då? Och när vi kommer ut, så var det as lång kö utanför för att ens kunna komma in i affären.  Folk drog och slet i kläder och var allmänt galna! Det var en upplevelse isig! Kom hem 05.00 i morse och klockan 10 åkte jag och handlade med Nora och kom hem igen vid 5, så nu är jag rätt så död om man säger så. 
I morgon kl.12 är det brunch på en restaurang i Malibu, vilket är Toms önskan för sin födelsedag. Och på söndag är det kalas på Knott's Berry Farm, vad nu det är, det har jag ingen aning om. Tror det är lite som ett nöjesfält, men jag är inte helt säker.. 
Nu ska jag kolla på film och sen sooova satsar på att sova kl. 9 idag!


En annan sak- I'm so excited for the New Years week i Utha. Vi flyger från L.A till Salt Lake City den 26 och kommer tillbaka den 2 januari. Hotellet vi ska bo på är so craaazy. Så jäkla fint. Vet inte hur just vårt rum ser ut.. Men Hotellet i sig är lyx, lyxlyxlyxlyxlyx, massor av lyx. Där kommer vi varva skridskor, snowboard och jacuzzi med vartannat, kan nyårs veckan bli bättre??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar