fredag 18 november 2011

Igår var det ju som sagt Noras födelsedag (och nästa vecka är det Toms). Jag och Veronika var elaka och pinade Nora heeela dagen och lät henne vänta med våra presenterna fram tills kvällen (här brukar dom få allting på morgonen). Hon fick nog det mesta från sin önskelista: 
Mac Book Air + skal
Juicy skal till telefonen
Juicy tröja
Juicy mysdress
Juicy armband + berlocker 
Träd som man hänger smycken på 
Och resten har jag glömt. Utav mig fick hon en hel Juicy mysdress för hon har tjatat om att hon vill ha en sådan sen jag kom hit, dvs i hela 363 dagar, så jag är lite trött på hennes tjöt nu och bestämde mig för att faktiskt göra något åt det!


Nora fick bestämma restaurang och det blev såklart Chilada som ligger längs med PCH är hennes favorit!
Förövrigt har det inte hänt så mycket denna veckan.. Jag har faktiskt vart duktig och vart på gymmet varje dag hittils! I morgon bitti blir det förhoppningsvis surfklass annars vet jag inte vad som händer. 


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar