torsdag 10 november 2011

Places I have to se

Under mitt fösta år har jag hunnit göra en hel del saker, men mycket utav det är små saker som jag redan nu glömt av att jag faktiskt gjort och sett... Men så är det väl alltid -Håret är långt men minnet är kort! Under detta halvåret ska jag verkligen försöka utnyttja att jag bor i USA. jag ska försöka resa så mycket som möjligt. Några utav ställena som jag vill se innan jag åker hem är:


Hawaii eller Bahamas eller Mexico
Boston & NewYork
San Diego
Seattle (hälsa på Elin)
Vegas (vart ska man annars fira sin 21:års dag?)
Chicago 
Catalina

Jag hade även velat:
Hoppa fallskärm (om jag nu vågar det)
Bada med delfiner
och gå på en NBA match
+ hundra saker där till...

Men nu är det ju såhär.. det är en jävla massa saker som man vill göra men som aldrig blir av- Mycket snack och liten värkstad som man brukar säga och tyvärr så lever nog hela jordens befolkning utav detta... Vilket suger riktigt hårt. Vad det suger får ni avgöra själva!
Så vi får se hur mycket utav detta som faktiskt kommer att bli av. Man vill ju inte åka ensam (folk kan ju tror att man är mobbad och inte har några vänner.. och det vill man ju inte utsätta sig själv för) Så då måste man först och främst få någon som vill haka på och göra samma sak som en själv.. Båada måste få ledigt under samma period vilket kan vara rätt svårt ibland. Och sen måste båda ha pengar så att man kan göra det (och det är fruktansvärt lätt att shoppa hundra gånger mer än vad man skulle.. been there done that, thousands of times.) Vi får väl se hur det går, eller om jag får nöja mig med att sitta här och bara drömma mig bort!
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar