onsdag 30 november 2011

Glad_tjej_91@hotmail.com

Dagen har börjat hur bra som helst, fick sov ut idag till 6.30 istället för 5.30 då jag gick upp igår för att ta Nik till sin Lacrosse träning. Efter att ha kört barnen till skolan körde jag till Toyota Center i Santa Monica och lämnade in bilen på Service och dom ska även kolla på AUX-uttaget (MP3-uttaget) som glappar, vilket är väldigt frustrerande eftersom att det bara är brus på radion när man kör genom bergen (vilket jag gör typ 90% utav tiden som jag kör bil).  Och nu sitter jag på Starbuck i Santa Monica och vänta på att Lara ska komma. Idag har vi as härligt väder ca 20 grader och blå himmel, värsta vårvädret såhär i juletid! 


När jag kom till Starbucks såg jag att jag fått mail (japp, jag är datanörd och har med mig datorn till starbucks idag) utav pappa. Snacka om Surpriseeee- Happy news, mamma och pappa har bokat biljetter till Bruce Springsteen & The E Street Band på Ullevi den 28 juli 2012, vilket är en månad efter jag kommer hem typ! Hur bra föräldrar har man inte?! Visste inte ens att han skulle komma hit/dit till sommaren! Vi var på han konsert på Ullevi 2008 tror jag det var och det var så jääävla grymt! Så nu ärt jag gladast i stán skulle jag tro!


Fast jag slår nog iof inte brorsan som både fått biljett och köpt en iPhone.. 


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar