fredag 4 november 2011

This is why we like Topanga

För er som inte riktigt förstår hur det ser ut här i Topanga så har jag nu lyckats få ihop lite halvkassa bilder till er. Det var lite disigt ute bär jag tog bilderna..  Men nu kan ni få en lite bättre bild av hur det ser ut här. Topanga ligger i bergen och är nästan alltid ovanför molnen och därför är det tillmestadels också soligt och med en natur som inte finns någon annanstans! Ska försöka ta lite bilder från byn osv, för där snackar vi verkligen hippie-kultur, rätt kul att se faktiskt för det går inte att förklara för någon som inte vart där och sett det. Det är liksom en klass för sig!



Sådär bor Lara, lite mitt ut i ingenstans.
Jag bor på en lite mer bebodd gata, men min är mer hippie än natur.




Fontänen i Calabasas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar