fredag 23 mars 2012

Canyon Bistro

(Stoppskylt i Topanga)



Jag sprängs snart, min mage gör det ialla fall.. Vi har precis vart nere och käkat på Canyon Bisto hela familjen, kanske sista gången som alla faktiskt är med.. Det blev musslor, hamburgare, bläckfisk, Fries, Sweet Potato Fries, fisk och stek, en salig blanding av mat med andra ord och man går inte från bordet förens man smakar på allt... Så nu är jag ruskigt mätt, lär ju inte behöva äta mer på denna veckan!


Jag och Nora vara nere en sväng på Topanga mall efter hennes skola för hon har "Free dress" i morgon, vilket betyder att hon får har på sig vad hon vill, inom vissa ramar dock, men det behöver inte vara skoluniforms kläder utan bara vanliga kläder. Hon var givetvis tvungen att köpa något nytt att ha på sig för hon har ju haft på sig allt annat som hon har en gång i skolan redan och då har ju alla sett dom och kan absolut inte använda det igen... Jag säger bara View Point kids... 
Jag undrar vem snorungen som kör Hummer H2 till skolan varje dag är?! - Jaaaa, jag är avundsjuk... människan är typ 16 bast och kör runt i en bil som kostar  typ lika mycket som ett hus?!


Nu ska jag kolla på nya Tintin filmen och sen ska jag soooova
/Em.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar