söndag 11 mars 2012

Sommarnatt



Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha
Sommarnatt, det ger en skön highway feeling
Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha
Sommarnatt i min jättemaskin.



För första gången på riktigt länge, så har jag en riktigt lugn helg utan några planer. Började dagen med sovmorgon, vilket jag behövde mer än någonsin. Efter det åkte jag och Elin upp till Runyon Canyon och tog en hike, vilket var ovanligt jobbigt med tanke på att vi var där vid tolv tiden så solen stod rakt upp och det var ca 25°C och utan någon vind.. Stackars alla småhundarna som fick bli burna för att dom inte orkade gå längre.. Efter det tog vi en lunch på Earth Café på Melrose Ave. och yeyeee vi fick ett bord på uteserveringen i solen! Efter det drog vi ner två gator till Beverly Center och jag hittade äntligen bikinin som jag letat efter från VS. Kvällen har jag spenderat hemma med några avsnitt från 90210, den ny Beverly Hills serien! 
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar