måndag 26 mars 2012

It's prom time

Man märker verkligen att det är dags för prom och school dance, spring bal osv, för affärerna är smockfulla med superfina klänningar i hundratals olika modell och färger, det är långa köer genom hela affärerna till provrummen. Jag älskar balklänningar och framför allt här i USA för här är utbudet 100 ggr bättre och dessutom 50-70% billigare än i Sverige- me like alot! Vet inte hur många gånger jag kommit på mig själv stå och dreggla framför alla klänningar och vara super nära på att köpa men kommer på mig själv med "när fan ska jag ha på mig den då? För fin för utgångarna och hemmafesterna i SWE, har inga bröllop eller liknande att gå på inom den närmsta tiden osv.." så med hängande läppar hänger jag tillbaka dom.. 

Värsta prinsessklänningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar