tisdag 27 mars 2012

Idag och i morgon  är jag ensam med barnen, Sam & Veronika åkte till Santa Cruz i morse för att tälta i två dagar. Nik & Nora har Springbreak och Tom går i skolan som vanligt.. Känner på mig att detta kommer blir två långa dagar. Nora köpte biljetter till The Hunger Games på bio idag utan att fråga och givetvis tog hon den sista filmen som gick och tog för givet att jag skulle köra både dit och hämta upp kl 12.30 ikväll.. Tror visst hon glömde av att hon har en lillebror som inte vill vara ensam över natten och plus att han har skola i morgon vilket betyder att jag ska upp kl 6 i morgon.. Yeyeyeeee, blev ju inte jätte glad när jag hörde det.. Tackar gudarna för att jag är helt ledig 29-5!


/Em. 



Ajsing bajsing så får man inte göra... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar