torsdag 29 mars 2012

Nu börjar semestern och det är dags för sovmorgon!

Semestern började med middag och vin tillsammans med familjen och i morgon får jag äntligen sovmorgon! Får se vad som komma skall i veckan, hade tänkt åka till Providence ikväll eller i morgon och hälsa på brorsan, (det är ju liite pinsamt att han har bott där i tyå tre år och jag har fortfarande inte vart där och hälsat på.. Dålig syster eller vaddå?!.), men biljetterna var så fruktansvärt dyra, det är ju springbreak, så det var inte värt det.. Får ta det till hösten istället. 
Brorsan skickade precis sms "Fan du missar en riktigt sjuk helg" och jag vill bara slå ihjäl honom för jag hade så jävla gärna velat åka dit nu. Min värdamilj är ju borta och alla vänner ät ute på springbreak också.. Synd att jag fick reda på att jag är ledig så sent.. Men Lara kommer hem på lördag så jag hoppas att vi kan komma iväg till Palm Springs eller Catalina Island eller något sådant åtminstone och inte "bara gamla vanliga tråkiga L.A"..


Dagens efterblivna bilder
Ingen normal storlek på skolbuss

Ingen normal fisk, utan ganska efterbliven.. 
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar