torsdag 15 mars 2012

Lyckan i L.A

Har precis kollat på lyckan i L.A.. Eller jag såg introt och det var nog och ärligt talat så mår jag dåligt när jag ser det..Fy faaan svad pinsamt det är, för precis så som dom är/beter sig, kan jag lova till 100% att precis exakt så är dom i verkligheten också, precis som hälften av alla andra svenskar är här.. Ibland skäms jag över att vara svensk för det är så många svenskar här i L.A som beter sig just precis såhär.. Som bara försöker leva på sitt utseende och andras framgångar= inte okej... 


Fluffigt hår, upptryckta bröst och ringrostig engelska, thats all you need over here 


Något som man får höra väldigt ofta är;
"Where you from? 
- Sweden
Aaah Swedish movies ;) "
Swedish movies är väldigt kända här måste jag säga eftersom att många svenskar vill åka hit och leva lyx och enklaste sättet att göra det på är att ta "B-jobb", vilket innebär naket framför kameran... behöver jag säga mer?! Asså kom igen svenskar bättre kan ni! Detta är riktigt pinsamt! 


Det är kul när det går bra för andra, (don't take me wrong) men snälla vi kan väl hålla oss på en professionell nivå? Tycker inte man ska göra vad som helst för pengar, men kanske är jag ensam om att tycka det?.. 
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar