tisdag 20 mars 2012

Chillidill

och på tal om dill, så blev jag just i skrivande stund fruktansvärt sugen på sill och färskpotatis. Tack och lov så blir det midsommar i Sverige i år med riktig mat!!

Just nu hänger jag och Lara ute på min altan, temperaturen ligger runt en sisådär 20°C och solen bränner alldeles lagom mycket. Ozzie håller oss givetvis sällskap, vi har ju ananas och melon, hon kanske får smaka om hon är snäll?!
Lara håller på att leka med min systemkamera och hon älskar den. Visste inte att man kunde ha så kul med en kamera. Kul att den är roligare än vad jag är.. Men jag får ju äran att vara med på massa fula bilder istället.. Vet inte vilket som är värst?! 

Nu märks det verkligen att jag snart ska åka hem för jag kan inte vara med och planera saker längre.. Folk börjar planera vad dom ska göra under sommaren och jag hakar på fast i sista sekunden ändrar jag mig och frågar; "vilket datum är det? och inser att jag redan är hemma när det ska vara".
Nu väntas;
1 vecka jobb (19-25 mars)
1 vecka Springbreak (26-30 mar)
1 vecka ledig (1-6 april)
2 veckor jobb (9-20 april)
Coachella (20-22 april)
5 veckor jobb (23 april- 23 maj)

Seeemester i 5 veckor










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar