tisdag 23 november 2010

Charmen med L.A

Idag förstod jag verkligen charmen med LA. Att ha hela öppna havet framför sig bed mils långa stränder och bakom sig ha de höga fina bergen. Med solen som skiner så hela havet glänser som kristaller. Så jävla vackert!

Jag och Hanna tog en sväng till ST:Monica för att se vart Toms (den yngste på 9 år) skola och fiolfröken bor och sen vidare ner mot Malibu för att se vart han ska spela basket lite senare i "vinter". Vi åkte längs havet hela vägen och det var så fint. När vi körde upp mot ST:Monica såg man hela havet glimma i backspeglarna. Och då var jag fast! Det kommer bli svårt att lämna det här stället! Här kan jag stanna för alltid! Trots att det var lite kyligt idag så var ändå surfarna uppe på brädan och gled- lite avundsjuk? JAAA Men Nik ska lära mig att surfa i vår hoppas jag!


//Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar