tisdag 9 november 2010

Packa pappas Kappsäck


Packa packa packa packa packa packa... 


Då var packningen igång och mitt rum ser ut som ett bombnedslag, men på torsdag kommer Packhjälpen- Hanna så att det blir lite ordning och reda! Förhoppningsvis minskar min packning en hel del också så jag kan shoppa nytt i New York eftersom att mina 4 första dagar i USA kommer att spenderas där på en "au-pair skola". Några tips på vad man ska packa för ett år, eventuellt två år?

Packningslista:
          • (Pass, biljetter, pengar andra viktiga papper)
          • Data+sladd och väska
          • Extern hårddisk
          • iPod+sladd
          • Böcker
          • Systemkamera+ objektiv, blixt mm..
          • Digitalkamera+sladdar
          • Kläder
          • Skor
          • Väskor
          • Solglasögon
          • Keps
          • Smycken
          • Smink
          • Hygienartiklar

Och säkert en massa mer?..



Smycken, parfym, negellack mm.

Kläder & skor


Konstigt nog så trodde jag att jag skulle bli sjukt nervös.. men icke, har knappt märkt av det ännu.. men det kommer nog- typ kvällen innan om inte annat så lär man få lite panik på lilla Landvetter när planet börjar rulla ifrån terminalen! 


Pratade nyss med Emelie som redan är i LA och hon sa att dom börjat få det lite kallare nu- vilket innebär att när solen inte e framme e de en tunnare jacka och scarf/halsduks som används.. Just nu är det inte riktigt shortsväder som jag hade hoppats på, men det är ju i vilket fall inte snö och det är jag glad för..


/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar