måndag 29 november 2010

Last week with Hannah

Idag drar allting igång på riktigt.. Alla barnen har en hel vecka i skolan, med aktiviteter osv. På fredag åker Hanna hem och då får jag klara mig helt själv.. Fast det ska faktiskt bli lite skönt, då kan jag gör som jag vill, när jag vill då har jag min lilla stuga för mig själv och bilen för mig själv

I morgon ska jag lämna in papperna för mitt Social Security number och när jag fått det kan jag ta amerikanskt körkort, öppna ett amerikanskt bankkonto och anmäla mig till St: Monicas College. 
Måste även skaffa mig ett gymkort, men det gör jag när Hannah har åkt. Ska nog träna på 24 hours fitness där kostar det 35 dollar i månaden och då har dom ett schyst gym och man kan även gå på olika pass mm. 

/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar