tisdag 30 november 2010

Just an ordinary wednesday

Efter att hämtat alla från skolan och sett till att läxorna blev gjorda, blev det mat. Jag & Hanna gjorde lite Tacos, vilket var väldigt uppskattat av kidsen. Till efterrätt blev det för min och Hannas del, lite Toblerone och vin framför brasan. Mycket mysigt! Hanna tycker att jag e helt värdelös för att jag inte dricker så mycket vin och framförallt inte rödvin, så dagen till ära försökte hon lära mig dricka rödvin.  Hon lyckades, rödvin & Coca-cola är riktigt gott! haha

I morgon ska det fixas med alla viktiga papper, sen ska jag och Hanna till Topangas brandstation?! -För att få svar på några frågor (vet inte varför och till vad?), men men, sen ska vi även lämna in våran bil på service och under tiden, så tar vi en sväng på 3rd Street i St:Monica!


Den 22 december åker jag med min nya familj upp till en stuga i Mammoth för att fira Jul där. Kommer blir skit mysigt tror jag! Och jag verkligen läängtar tills jag får åka skidor igen! Av någon konstig anledning har vi aldrig hunnit med det dom senast typ 10 åren..? hmm.. Kan inte komma på varför, vad har vi gjort under vinterhalvåren egentligen? - Men nu ska jag äntligen få en hel vecka upp i skidbacken. Frågan är nu bara snowboard eller skidor? Det lutar ju åt skidåkning, eftersom att det är ett säkert val, det vet jag ju att jag kan. Men snowboard har jag alltid velat prova på , men vill ju inte komma hem efter jul med brutna armar eller ben..

//Em.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar