tisdag 23 november 2010

Vinterkläder?!

Mötte aldrig upp Emelie igår, för hon låg hemma och var sjuk, men ska kanske träffa henne i kväll istället om hon mår bättre och då blir det troligtvis en fika och sen en sväng in på Topanga mall för lite shopping!
Så istället för att träffa Emelie igår, så följde jag och Hanna med Veronica och barnen för att käka på en restaurang nere vid Topanga Canyon, men den hade stäng- det var ju måndag. Så det blev istället en sväng förbi Pizzerian! Men gott var det!!

Nu blir det troligtvis att införskaffa sig vinterkläder.. Veronica frågade mig ifall det var okej om jag åkte med dem (någonstans runt jul) till en stuga upp i fjällen och åker skidor eller snowboard med dom.. Veronica måste tydligen jobba lite den veckan, så då behöver Sam min hjälp med kidesen- Så självklart hänger jag med på det. Det skulle tydligen vara en stuga mitt i backen med en jucuzzi (dock för allmänheten, men ändå, inte helt fel faktiskt). Det är inte helt bestämt än, men troligtvis blir det så!



//Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar