fredag 17 februari 2012

15 months in the States

Nu har redan 15 månader och gått bara 3 återstår. 
Sen är det back to reality, vad nu det innebär? Har ju faktiskt aldrig provat på hur ett 9-5 jobb känns, men jag tror redan nu att jag föredrar att glida runt bland palmerna och bara bara njuta av tillvaron.. But I´ll give it a try. Så passande sitter jag just nu i skrivande stund och försöker skriva ihop ett CV och ett personling brev och det är faktiskt rätt svårt.. Personligt brev tycker jag är det svåraste, där ska man skriva om sig själv och försöka få det att låta så bra som möjligt (om man vill ha jobbet som man söker, så  vill man jag framstå som världens bästa person) men jag tycker inte om att skryta om mig själv och hur duktig jag är på någonting, om jag nu är det. Detta är väl den enda punkten där jag gärna smälter in i mängden bland alla andra. Typ förra veckan så berättade Lara för en hur duktiga jag var att åka skridskor och då blev jag röd som en tomat och sa "nej det är jag inte alls, eller det beror på vem man jämför med, jämför jag med Lara som knappt åkt skridskor så är jag väl ganska duktig".. 


Vi får väl se hur det här slutar..


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar