fredag 24 februari 2012

Updates from L.A

I igår drog vi till Zuma Beach i Malibu under förmiddagen och Jonas har varit lite gulligt rosa sen dess, tänk er en Rudolf fast med grisrosa mule/näsa, så vet nu ungefär hur han ser ut nu.  


Senare på kvällen stack Jag, Jonas, Lara och Topanga gänget iväg till Thousand Oaks/Camarillo för att köra lite Go Kart. Jonas vann första rundan och kom tvåa på andra. Jag 4 på andra och på första kommer jag inte ihåg, men rätt långt ner.. Satan vad kul det var och jag fick sånt adrenalin utav det så när jag kom hem var hur pigg som helst ! 


Dagen spenderades i Venice/St. Monica. Vi åt världens äckligaste Nachotallrik på Hooters, det var överdrivet mycket ost och dessutom så var osten vidrig, det var inte ens ost som smält, utan den var liksom rinnande från flaska.. 


I morgon kommer Michelle hit från Canada så vi får väl se vad som hittas på, och på tisdag kommer Annie och Julia från Boston, hoppas dock att jag slipper göra turistandet med dom, har ju gjort det nååågra gånger om nu om man säger så!


I skrivande stund inser jag nu att de senaste två timmarna sprang förbi i ett fingerknäpp.. Vanligtvis tycker jag det är skönt att tiden går fort.. Men när man känner hur dagarna minskar till något som man längtar efter som t.ex. Coachella, Hawaii och roadtrip i Kali blir man ju jätte glad, men att samtidigt känna hur dagarna minskar tills att jag måste lämna denna underbara stad är hemsk.. Så just nu vill jag bara stoppa tiden, eller hitta ett jobb så jag kan komma tillbaka till höstan och jobba/plugga här eller i Miami eller New York. Några killkompisar har erbjudit sig att gifta sig med mig så att jag kan stanna i staterna, så jag kanske får ge det där en allvarlig funderare?! Vi alla är väl unga och dumma någon gång??


Säger som Jonas
TGIFTM
- Thank God It´s Friday Tomorrow -


/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar