onsdag 22 februari 2012

Svarta Änkan

Jonas höll precis på att möblera om lite smått i mitt rum för att flytta på TV:n så att vi kunde kolla på den nya Mission impossible filmen. Och medans han letade efter en förlängningssladd så berättade jag att svarta änkan "bor" på utsidan utav min vägg och då blev han lite orolig. Strax efter ser han en spindel som påminner om Svarta Änkan och fick lite smått panik, gissa om någon kommer att sova oroligt inatt?! Jag tror dock inte att det var just svarta änkan, men man vet ju aldrig, det är ju som sagt inte omöjligt att det var det. Dessutom är den bara dödlig för gamla, eller sjuka människor och vad jag vet så är varken jag eller Jonas gammal eller sjuk ännu?!


Jonas håller fortfarande på och nojjar över spindeln medans jag mest skrattar åt honom!


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar