onsdag 22 februari 2012

Tompa är inte så sjuk som jag trodde att han var i morse, så vi har precis varit ute och spelat basket med honom. Vi var ute i shorts och T-shit och det kändes verkligen som en eftermiddag i augusti i Sverige men så är det bara februari, så himla skön känsla! 
Jag har även lyckats packa ihop en resväska på 23 kg som Jonas ska ta med sig hem. Dessa 23 kg består mestadels av myskläder, skor och jackor. Så nu blir jag av med det, undrar bara hur många resväskor resten av mina grejjer kommer behöva? Jag skulle gissa på ca 3 till. Men jag vet inte, det är svårt att bedöma hur mycket kläder väger för jag har ju inte så mycket pryalar här borta utan det mesta är ju skor, kläder, väskor och smycken & andra accessoarer. 
En del ska jag väl ge bort eller slänga innan jag åker hem, jag vet att Lara hoppas på att jag ska ge bort halva min garderob som jag har här, men det kan hon ju bara glömma! haha


På tal om något helt annat så är det bra 58 dagar kvar till Coachella festivalen! Och när vi är i Vegas så är det en annan grym festival där, hade vart kul att dra dit med brorsan eftersom jag aldrig träffar honom nuförtiden!


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar