onsdag 29 februari 2012

I morse när jag vaknade hade jag inte ens snarkande säl med öppen mun bredvid mig. Inga tomma ölburkar och snusdosor och inte en hel garderob på golvet. Skönt, men jag hade ju inte heller någon som roade mig, kläckte sjuka kommentarer som ett smatterband, vilket var rätt så tråkigt. Men det var ändå på tiden att Jonas åkte hem, för det var verkligen dags för mig att gå tillbaka till gymmet, det blev lite för mycket svenskt godis, liitie för mycket ohälsosam kost och läsk och väääldigt mycket tid sittandes i bilen. 


Jag måste säg att Jonas är nog den enda vettiga mäniska där ute, som tog sig ur idet innan alla andra och såg möjligheten av en billig biljett, gratis boende och en jävligt gó semester- och faktiskt tog chansen. Han är ju trots allt den första (utav mina vänner) som faktiskt kommer hit och hälsar på. (alla från USA och Canada som har vart här räknas inte)


Men nu är Jonas hemma i Sverige och han tog med sig typ en och en halv resväska till mig, frågan är nu hur många resväskor kommer jag behöva när jag ska hem? minst två, kanske tre, kanske fyra jag vet inte... Har ju dessutom 2,5 månader kvar att shoppa på...



1 kommentar: