onsdag 15 februari 2012

Happy Valentines day


Alla hjärtans dag är en galet stor dag här i USA, själv har jag firat med donut-frukost tillsammans med Lara och en sväng på gymmet för att låtsas som att jag aldrig åt dom där två (?!) dountsen kl 9 i morse.. Annars så har jag hållit mig inomhus för att slippa alla desperata, i sista minuten "do you wanna be my valentines day date"- förfrågningar utav bottenskrapet som inte lyckats få någon dejt till den stora kvällen, för jag fick nog av all uppmärksamhet under helgen som var, och tanken på att färga håret riktigt mörkbrunt  blir snart verklighet. Uppmärksamhet är alltid kul, men man vill ju ha den av rätt snubbe också, och inte utav mexarna som står längs TPC och väntar på att få skjuts till jobbet varje morgon..  
- "Du måste vara en ängel, för så vacker som du är så måste du komma från himlen"
- Ragg på motorvägen av en kille i en Thunderbird, i bar överkropp som ger mig slängkyssar och vill att jag ska köra av motorvägen (?!)
- Barnens 37-åriga lärare som via Nora, säger att jag är det vackraste han någonsin sett och ber henne lägga ett gott ord för honom
- Mexarn i Abuelitas (våran local bar i TP) där jag inte förstod något annat än "most gorgeous girl ever" 
- Rö´totten under Litos & grabbarnas spelning, som gick runt och frågade varenda människa som var på plats vem jag var och berättade för dem hur mycket han ville ha mig..
listan är lång.. men jag tror nu fattar grejjen?!


Tom fick pris i skolan idag för "Most creative Valentines day-mail box", vilket innebär att varje elev gör en egen brevlåda där man stoppar sina hälsningar, presenter, godis eller blommor till sina klasskompisar och så tävlar man om vem som gör bäst brevlåda. Han gjorde en utav sina favorit figurer i en pappkartong och tejpade med svart och vit tejp så att det såg ut som en tuxedo och han lyckades faktiskt riktigt bra! 


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar