torsdag 16 februari 2012

Sverige besök

På fredag kommer Jonas hit till L.A och hälsar på i 10 dagar. Han har vart hos Stoffer i Providence och hos Linnea i Santa Barbara och nu är det min tur att hålla i underhållningen, jag har lovat honom shopping och snygga profilbilder. Vi får väl se om jag lyckas. Nästa vecka kommer Michelle (en kompis till både mig och Jonas från Sverige) från Canada ner och hälsar på också. Den 28 februari, dagen efter Jonas åker hem, så kommer Annie, Julia och Pandora från Providence och hälsar på, så nu blir det mycket besök men jag tänker dock inte hålla i turistvisningen till allihopa en gång är tillräckligt tycker jag!
Lite utav de saker han kommer få se/göra är;
Hollywood sign
E. Observatory
Walk of Fame
Madame Tussauds
Citadell
Topanga Mall
3rd street
Beverly Center
Rodeo Drive
Melrose Ave.
Main Street
Venice Beach 
Universal City Walk
Earth Café
Aroma
TGI Friday
Cheesecake Factory 
NHL-match


/Em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar