torsdag 19 maj 2011

6 månader i Los Angeles idag!

Har redan varit här i L.A- The city of Angeles i ett halvår nu och det känns helt sjukt. Känns som att det var förra veckan som jag stod på Landvetter flygplats och sa hejdå till mamma och pappa. 



Los Angeles 



Mammoth

Lucia

Vinter i L.A




Har hunnit med lite för mycket shopping


Santa Monica Piren 

Hemma hos Maria Montazami

Party gänget

Och snart har dessa goa tjejerna lämnat mig


Playhouse en torsdag

Hollywood

Min fina mamma och jag i Venice beach

Och min goa pappa och jag utan för E. Observatory

Och vi åkte till San Francisco 

<3

Och vi besökte Carmel

Och körde tillbaka till LA längs med Coast Route 1

Någon måste ju vara DJ

Vi åkte ner cabbat nästan hela vägen

Vi gick på NHL match L.A Kings- Detroit Red wings. 

Och hela gänget gick på hockey och fick VIP biljetter



Söndgasshopping på Melrose Ave. 



Vi var på fotbollsmatch

 Vi följer modet och skaffar oss en hatt

Vi var med i en musikvideo på stranden

 
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar