tisdag 17 maj 2011

Just hem kommen från Topanga mall. Har äntligen fått mitt armband fixat (igen) - 3:e gången gilt nu, hoppas det håller mer än en dag! Svängde förbi Nordstroms och de hade precis fått in en ny leverans av deras Sam Edelman pumps så ääääntligen har jag fått tillbaka mina älskade high heels- I missed you <3 Fast det blev i svart skinn denna gången istället för svart mocka, men det gör inte mig någonting. 

Inne på Topanga mall var det fullt ös. Tyckte det var extremt mycket folk för att vara måndag mitt på dagen. Väldigt många tonårs tjejer som borde vara i skolan osv... Men det fanns en förklaring. - Cody Simpson (97:a ) var där och spelade in en musikvideo! Jag skickade sms till Nora and she went crazy. Hon ville att jag skulle ta en autograf till henne men jag kunde inte med, han hade ju trott att jag var kär i honom och att säga "det är till mitt värdbarn" hade han ju bara trott var en töntig lögn.. Så hon fick ingen autograf! Sorry Nora! 

Nu ska det lagas mat1
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar