onsdag 25 maj 2011

Om Christoffer får bestämma

Igår fick Christoffer sovmorgon, eller lättare sagt han snarkade och sov så hårt att jag inte vågade väcka honom. Han vaknade inte ens utav trädgårdsmästarna som gick på taket 10 cm ovanför hans huvud (vi har snedtak vid sängen) och blåste löv! Han sov till 12.30 och sen spelade han dataspel hela dagen medans jag jobbad. går vart det en busy day for me, mycket körande hit och dit och Tom hade ett matte projekt som vi var tvungna att göra klart innan det var läggdags. Vi satt från 4- 10 i går kväll- hej lek och pysselskolan! 


Idag vaknade han mycket tidigare däremot redan kl. 9.30 satt han nere i fåtöljen med mig och datorerna. Vi måste nog vara de mest osociala syskonen någonsin. Men det är så vi umgås! Idag skulle vi egentligen ner till stranden efter som L.A bjuder 23 grader och strålande sol kl. 11 på morgonen - we like alot. Men stoffer vill springa en timme på löpbandet först, men då kommer vi typ inte ha tid att åka till stranden innan det är dags att hämta barnen igen.. Så vi har nu bestämt oss för att ligga hemma på utsidan och tare lungt!


Christoffer blev precis 3 år och helt överlycklig när han insåg att sitt aktiekonto fungerade- fast så fungerade inte iallafall märkte han lite senare... 


Igår var jag förövrigt duktig och strök Christoffer skjortor åt honom för dom var jätte skrynkliga- han vet ju inte hur man packar på riktigt.... 


Men nu ska jag hänga upp tvätten (vuxenpoängen börjar ju trilla in av sig själv nu, jag fyller ju trots allt 20 på måndag!)


Tjingeling
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar