torsdag 5 maj 2011

Livet är allt bra jobbigt ibland. Har vart på Camarillo (ett outlet) hela förmiddagen med Paulina, hon behöver shoppa lite innan hon åker hem, om hon ens åker hem nu, vi vet ju inte men det är bäst att ta det säkra före det osäkra. Hon vill ju inte komma hem tomhänt! På vägen hem från Camarillo plockade vi upp Nik från skolan och sen lite senare hämtade jag upp Tom från skolbussen och gjorde lite läxa med honom. Dom hade inte alls mycket läxa så vi var klara ca 15 min senare. 


Kylen var rätt tom, så jag och Paulina åkte ner till Gelsons för att handla lite, men det gör inte mig så mycket, Pacific Coast Highway är ju inte allt för jobbig att köra på i kvällssolen.  Det blev Sushi till middag och sen jordgubbar till efterrätt. 


Nu ska jag och min Roomie kolla på Pretty Women, för hon har inte sett den än?! 


Imorn är det skola och sen är jag ledig! Wohoooo


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar