måndag 30 maj 2011

så gammal men ändå så ung...

Ja då var man nu hela 20 år... Så gammal men ändå för ung för att dricka alkohol, hur gó är den då?! Inte särskilt gó skulle jag vilja säga..  Letade precis igenom mitt hår efter gråa hårstrån, men det var fortfarande så mycket hår kvar att jag gav upp, så jag hittade inga gråa hårstrån.. Så så himla gammal kanske jag inte är ännu trots allt.?


Kom precis hem från Santa Monica där vi mötte upp Maja och Maria och så gick vi på bio. Idag blev det "The Hangover Part 2" och dne var sjukt bra. Skrattade mig igenom hela filmen- Ni måååste se den, så himla underbar! Innan St. Monica var jag och Stoffer och köpte en iPad till honom. Vi fick den sista vita de hade och den blev en 64 GB så han är nog nöjd, hur många får det utav sin lillasyster liksom..?! Ingen så vitt jag vet i alalfall! 


I morgon blir det Six Flags med Maria och Maja, ska bli svin kul, då blir jag säkert 10 år igen! Bättre sätt att förtränga åldern finns inte!


Nu ska jag nana kudden.
/Em. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar