tisdag 3 maj 2011

New week

Volborg blev en jävla flopp, slutade kl 1 på Ralph's, då var det Cola och snacks som gällde, sen väntade sängen. Rätt skönt iof. Söndagen bjöd på sol, massor av sol. Var på 3:rd street och käkade frukost och sen gick vi där hela förmiddagen, sen åkte vi till Marina del Rey (hamnen här i L.A) och bara var i någon timme eller så. Värsta fina hamnen, hur mysigt som helst, synd att vi inte har båt, för det hade var så sjukt underbart... Efter det åkte vi till E. Observatory en sväng för Karin har inte varit där än. Sen blev det middag på Cheesecake Factory. 


Idag har jag har Paulina vart på Topanga mall, ett inomhus mall när det är strålande sol och över 30 grader, vet inte om vi gjorde rätt eller fel val.. men men.


Daniel ringde precis och han är i reematch. Så nu är Paulina och han i reematch och kanske måsta åka hem, Karin åker hem den 9 maj, Emelie åker hem den 29 maj, Maja åker hem i juni, och Gabbi & Maria åker hem i Augusti. Japp och kvar återstår...... Jag! Men det löser sig, det kommer ju nya! men frågan är om man ska förlänga eller inte. Om jag förlänger, ska jag då stanna kvar här hos min svenska familj, eller sk jag byta till en amerikansk familj, eller ska jag flytta till en annan delstat?! We will se..


Ciao
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar