torsdag 26 maj 2011

If perfect's what you're searching for, Then just stay the same!

Idag är det en mycket speciell dag, för en mycket speciell tjej. Min älskade vän Hanna Larsson tar studenten i morgon. Det känns så galet konstigt att inte vara hemma och fira den lyckligaste dagen i hennes liv tillsammans med henne. Jag har ju alltid vart med: När hon klarade sin första axel (och alla andra dubbelhopp), när hon skaffade sin första pojkvän, när hon gick in på krogen för första gången som minderårig, när hon fyllde 18, när hon tog körkort osv osv. Om bara några timmar smäller det, då jävlar ska det firas hemma i det mysiga 3-vånings radhuset i Skintebo. Och jag är inte där... Jag känner för att ta nästa flyg hem.. Hade det inte vart 17 timmars flygresa och en ca 8000 SEK flygbiljett så hade jag garanterat suttit någonstans i luften helt i exstas påväg hem för att få fira denna dagen med Hanna! Vi har taggat i säkert 4 år till studenten. "Bara gymnasiet kvar, bara två år kvar, nästa ååååår"- då var det min tur och nu är det äntligen din tur! Men vi får fira i efterskott när jag kommer hem sådär som bara du och jag kan <3


Jag hoppas ni får tur med vädret och att du aldrig står med tomma glas! Tänk på att champagnefrukosten sätter sin spår, men annars så är det bara att ösa på, drick massa cider för mig med. Hoppa sönder flaket, bada i Poseidon och festa hela natten lång och så ringer du mig på skype på fredag morgon eller när du är på väg hem <3













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar