onsdag 18 maj 2011

To do in Los Angeles

Snart kommer brorsan hit, så jag har faktiskt börjat planera lite saker som vi ska göra. Men hittills har jag inte kommit på så mycket ännu. Han sa att han bara ville sola, bada Pina Colada, men temperaturen låg på ca 20 grader hela förra veckan, inatt och i morse har det regnat, det ska regna i morgon och sen ska det bli sol igen men fortfarande bara ynka 20 garder, så så mycket sol och bad vet jag inte om jag kan lova honom, så då måste vi ju sysselsätta oss på annat sätt under dagarna. Men han är ju inte så påhittig av sig och kan inte säga något som han vill göra, so I guess that's my responsibility to make sure that his time here will be awesome!


Det jag tänkt att vi ska göra är;


Hollywoodskylten - Man kan ju inte ha varit i L.A utan att varit där.
E. Observatory - Utsikt över hela stan, kan jämföras med Empire state building i NYC.
Shoppingmall/Outlet - Finns otroligt bra affärer här, gäller bara att hitta sin guldkorn.
3rd Street/ Main street - Mysig shopinggata på dagen, grym bargata på kvällen 
Walk of fame/ Hollywood Blvd. - Walk of fame måste man ju göra, )så kan man ta "walk of shame" på morgonen hem dagen efter).
Melrose Ave. - Här kan man hitta sina guldkorn
Robertsson Blvd. - Mysig shopping gata
Zuma beach - Känd strand 
Venice beach - En annan känd strand




Universal Studios Orlando- Florida 2008

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar