måndag 22 augusti 2011

26° och strålande sol!

Idag bjuder L.A på härligt 26° och strålande sol. Dagen började tidigt, vaknade klockan 6 av att Nora kommer in och kollar ifall jag är vaken, sen ligger vi och pratar i nästan en timme. Sen bar det av för grocery shopping. Jag lyckades även beställa alla Noras böcker för skolan, lättare sagt än gjort och ganska mycket dyrare än vad jag trodde det skulle vara $ 923,53 vilket motsvarar ca 6000 SEK stod det när alla böcker var beställda.. Roliga pengar... Sen är det ju bara Niks böcker kvar att beställa, jag är rätt glad att det inte är mina barn om man säger så! Tänk hur mycket jag kunde shoppat för dom där pengarna istället! 

Tom har 3 kompisar här hemma idag, han ringde och väckte alla i morse och förstod inte varför alla sov "mitt på dagen" - tyckte han, fast klockan egentligen bara var 7 på morgonen LA-tid... Undra hur glada föräldrarna blev på honom?! Nik har åkt iväg på Surf Camp så honom ser vi inte mer av på en vecka.. 

Idag när jag skulle packa upp mina grejjor så blev jag lite förtvivlad för fastän jag lämnade massa kläder hemma och inte tog med mig alls mycket tillbaka, så är min garderob fortfarande full, så jag fick trycka ner kläderna i lådorna för att de skulle gå att stänga, och mer lär det ju bli. Undra hur många resväskor det blir när jag åker hem nästa gång, då ska ju allting med?! (Nästan dags att börja packa om nu på direkten, så jag vet att allt kommer med)

/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar