fredag 26 augusti 2011

Kl.10.30 i morse gick bilen, då åkte jag, Nora, Mia, Tom och Laurence ner till Annenbergen Beach House och där har vi varit hela dagen, vid 3 tiden tröttnade vi och åkte hem. Idag var det t.om. två kändisar (skådespelare) i poolen. Kommer dock inte ihåg vad dom heter men vi kände igen dom iaf, dena ena kommer från bla. serien "Drop Dead Diva" och den andra från typ "Dexter" eller "Weeds" eller någon såndär. Jag kollar ju inte så mycket på TV, men Nora och Mia är besatt av alla möjliga serier så dom har rätt bra koll. 
  
Vädret idag är på topp, datorn visar 29 grader, men jag tror faktiskt att det är mer än så. Det är klarblå himmel och inte ett endast moln!
  
Ikväll kommer Vronkan hem! Saknar henne nu, har inte sett henne sen den 10 juli då vi åkte till Sverige.. Och i morgon tror jag att Nik kommer hem igen från sitt Surf Camp!
  
I morgon är det fredag.. Het sjukt vad tiden går snabbt. Det var ju typ måndag igår?! 
  
Hoppas jag är ledig i helgen, så att man kan träffa lite folk igen. Har ju kommit hit lite nya au-pairer som verkar väldigt goa, sen så är ju Elin från mitt gymnasium här nu och pluggar!
  
Men nu ska vi städa huset för det är ett bombnedslag efter alla som sovit över här hela veckan. Vi har typ haft öppet hus här, folk har kommit och gått hela tiden. Men det är kul, dock blir det 100 ggr mer mat, disk, skräp, smuts osv osv.. Men men, thats life


Tjingeling badring
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar