onsdag 31 augusti 2011

Trött tröttare tröttast

Idag är vi familjen trött, alla är sjukt trötta och vi vet inte varför. Jag, Veronika, Tom, Laurence och hans mamma har varit i Paradise Cove- en strand i Malibu. Jag hade aldrig varit där förut, men det var jätte mysigt. Det var en rätt liten vik, med jätte fin strand, och så fanns det solstolar och sängar som man kunde hyra, det fanns en restaurang och så fanns det alkoholservering så att man fick dricka på stranden om det kom från restaurangen! Drinkarna som dom hade var galna, hur stora som helst, och så hade dom drinkar som man drack med sugrör ur cocosnötter, meloner ananas mm. 


Vi käkade världens lunch på restaurangen, man fick hur mycket mat som helst, så vi alla gick in i matkoma och sov en timme på stranden efter det. 


Sen har vi även fixat våra bilar (!!) Vi lämnade in min bil igår på service och så hämtade vi den idag och lämnade in Vronkans bil istället, så nu är dom fixade. Dom tvättade t.om. min bil, den var så jävla smutsig utanpå så det finns inte.. Men nu slipper jag göra det, Det tackar man för! 


Nu sitter vi alla i soffan och halvsover med varsin dator i knäet, observera då att klockan är 19.40. Vi diskuterar morgondagens planer. Det är faktiskt rätt jobbigt när barnen har 3 olika viljor och inte riktigt vill samarbeta. Men alla 3 behöver köpa nya kläder inför skolstarten, så vi får väl se om dom kan samsas så att alla tre får shoppa lite i morgon eller om vi måste dela upp det på 3 tillfällen!


Godnatt
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar