fredag 26 augusti 2011

TGIF

Thank God It's Friday!


Jag är rätt glad att jag är i L.A just nu, känns som att hösten är på G på riktigt i Blöteborg nu...

Idag får vi se vad som händer, Nora är hos Mia och Tom vill ha en playdate hemma hos Tyler, men Tyler sover fortfarande.. Så vi får väl se hur det blir. Annars har jag inga direkt planer för dagen. Ska försöka hinna träna nu på morgonen innan det blir för varmt. Sen så kittlas det liiiite grann i fingrar nu, är lite shoppingsugen om man säger så. Men jag ska inte shoppa, ska åka till banken och sätta in mina pengar på mitt saving account i stället, för där kan jag inte röra dom!  Måste ju ha pengar till b.la. Vegas, Providence, iPad 3 (när den kommer) och massa massa annat som jag bara "måste" ha! Listan är lång! Men jag har 9 månader på mig att bocka av allt på listan, det borde jag ju hinna?! 

Ikväll däremot, då blir det Taco kväll hemma hos Majas gamla värdfamilj men med deras nya au-pair Ebba och hennes kompis Freja!

/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar