lördag 20 augusti 2011

In Chicago

Nu är jag i Chicago yeyee tog bara 13 timmar att komma hit. Nästa flight går om typ 3 timmar och då är det en flight på ca 4 och sen..... Då är jag i Los Angeleeeees finally! Svettig (efter att ha fått springa genom hela Arlanda för att hinna med min flight), uttråkad (för det finns absolut inget att göra på en flygplats), ensam (för att det var ingen som ville joina mig och åka med till L.A) och träsmak i röven (för att jag suttit ner de senaste 13 timmarna) så måste jag ju säga att det är inte jättekul att flyga själv! Nästa gång vill jag åka Business Class, men helst First Class såklart


Fick betala för internet, måste ju ha lite tidsfördriv här i min ensamhet, eftersom att dom inte är lika bussiga här i Chicago som i L.A och har gratis internet vid gaterna. Borde passa på att köpa lite mat, men har ingen matlust överhuvudtaget, varken Donken eller Starbucks som ligger 5 m ifrån mig lockar inte ens för 5 öre.. 


Nu ser jag dessutom att min flight är 30 min försenad... Hoppas verkligen inte det blir mer än så!


Tjingeling
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar